Hello everyone,
I have a question regarding best practices for using the <ods-dataset-context>
tag. I've seen many examples where the entire HTML code is nested within a context tag (containing all the contexts), and I've seen other examples where there are several context tags that nest only the tags using the relevant context. Are there any advantages or disadvantages (especially in terms of performance in a dashboard with many different contexts) to using one practice over the other?
I hope my question is clear, and thank you in advance for your responses.
Best,
David
Auto-translation 🪄
Bonjour à tous, J'ai une question concernant les bonnes pratiques d'utilisation de la balise . J'ai vu de nombreux exemples où l'intégralité du code HTML est imbriquée dans une balise de contexte (contenant tous les contextes), et j'ai vu d'autres exemples où il existe plusieurs balises de contexte qui imbriquent uniquement les balises utilisant le contexte pertinent. Y a-t-il des avantages ou des inconvénients (notamment en termes de performances dans un tableau de bord avec de nombreux contextes différents) à utiliser une pratique plutôt qu'une autre ? J'espère que ma question est claire et je vous remercie d'avance pour vos réponses. Cordialement, David